Waar op Internet vind ik een filmpje van het allereerste optreden van Whitney Houston op de Nederlandse televisie?

Dit was, volgens mij, in een programma met Liesbeth List van de Avro.

AANVULLING NA TWEE ANTWOORDEN: Op www.youtube.com had ik zelf al gezocht, maar ik had het niet kunnen vinden. Dus irish, heel veel dank voor je antwoord! Overigens is een antwoord met het filmpje met een (nog) betere beeldkwaliteit nog welkom.

Antoni
15 jaar geleden
in: Televisie
3.8K

Het beste antwoord

Het was in de Show van de Maand in 1985. Zie youtube link voor het duet en interview met Liesbeth List (titel hierin is fout, er staat dat het in Duitsland is).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het duet is de vinden op een DVD van de de 5-DVD box "Heb het leven lief - een overzicht van ruim 40 jaar Liesbeth List". http://liesbethlist.nl/dvdbox.html

Andere antwoorden (1)

Ik zou zeggen, probeer eens op youtube.