Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet het pianomuziekje dat je hoort bij heel veel bedrijven als je in de wacht wordt gezet.

Het is een instrumentaal nummer en is vrij kort.

Toegevoegd na 1 dag:
Helaas kan ik geen deuntje neuriën hier.
Het is zeker geen Für Elise,ik ken mn pappenheimers.
Ik doe een gooi:
Tun-tun-tun (kleine pauze) tun-tudu-tutun.

Toegevoegd na 3 dagen:
Het zijn korte tonen geen lange, en nogmaals het is alleen een piano die je hoort,voor de rest niks.Maar ik denk dat we zo niet veel verder komen.Bedankt voor het meedenken iig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
974

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat noemen ze 'muzak', algemeen genomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
herculus is op zoek naar een bapaald melodietje en niet naar een bepaald genre. Enne, de - was niet van mij maar je antwoord is niet correct.
Wat een ontzettend vage vraag is dit want zoveel bedrijven als er zijn zoveel mogelijkheden in wachtmuziekjes. Ik heb wel eens een elektronisch deuntje gehoord, het duikt af en toe op maar gelukkig steeds minder en het blijft ook een gok. Ik denk dat je een bekend melodietje bedoelt van Mozart maar dit antwoord is al net zo vaag als de vraag zelf.

Toegevoegd na 2 dagen:
naar aanleiding van je reactie:

tadadadaaaaaaa, rust,
taadaadaadaaaaaaaa

Dat lijkt wel heel erg veel op de 5e van Beethoven zoals Moolkeesje al schreef.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klaarblijkelijk bel je niet vaak met veel bedrijven want dit bepaalde nummer hoor ik heel vaak.Mozart zou kunnen.
Für Elise zal dat wel zijn. Overigens is pianomuziek altijd instrumentaal!

Toegevoegd na 21 uur:
De 5e van Beethoven?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding