Hoe heet het pianomuziekje dat je hoort bij heel veel bedrijven als je in de wacht wordt gezet.

Het is een instrumentaal nummer en is vrij kort.

Toegevoegd na 1 dag:
Helaas kan ik geen deuntje neuriën hier.
Het is zeker geen Für Elise,ik ken mn pappenheimers.
Ik doe een gooi:
Tun-tun-tun (kleine pauze) tun-tudu-tutun.

Toegevoegd na 3 dagen:
Het zijn korte tonen geen lange, en nogmaals het is alleen een piano die je hoort,voor de rest niks.Maar ik denk dat we zo niet veel verder komen.Bedankt voor het meedenken iig.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat noemen ze 'muzak', algemeen genomen.

Wat een ontzettend vage vraag is dit want zoveel bedrijven als er zijn zoveel mogelijkheden in wachtmuziekjes. Ik heb wel eens een elektronisch deuntje gehoord, het duikt af en toe op maar gelukkig steeds minder en het blijft ook een gok. Ik denk dat je een bekend melodietje bedoelt van Mozart maar dit antwoord is al net zo vaag als de vraag zelf. Toegevoegd na 2 dagen: naar aanleiding van je reactie: tadadadaaaaaaa, rust, taadaadaadaaaaaaaa Dat lijkt wel heel erg veel op de 5e van Beethoven zoals Moolkeesje al schreef.

Für Elise zal dat wel zijn. Overigens is pianomuziek altijd instrumentaal! Toegevoegd na 21 uur: De 5e van Beethoven?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100