Kan je instellen dat je bericht krijgt als er een nieuw concert wordt aangekondigd in Nederlands?

Vooral de popconcerten van bekende artiesten zoals, Katy Perry, Beyonce, Rihanna, Ellie Goulding, Justin Bieber, Shakira, etc etc alle bekende zowel nieuwe als oude bekende artiesten.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Als je een account aanmaakt op de website van Ticketmaster kan je aangeven dat je e-mails wil ontvangen met aankondigingen van alle popconcerten.

Antwoorden (1)

Wat je kunt doen is de artiesten die je leuk vindt op facebook "liken". Vervolgens kun je de app https://apps.facebook.com/concertsbybit/facebook gebruiken die dan telkens als er een nieuwe show wordt aangekondigd van je favoriete artiesten een mailtje stuurt.