Ik zoek een paar goeie horror/thrillers die draaien om bovennatuurlijke dingen. Beetje in de stijl van paranormal activity. Suggesties?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik denk dat Final destination 1 t/m 5 wel wat voor je is...

White noise. Toegevoegd na 5 minuten: En op imdb kan je op trefwoorden zoeken: http://www.imdb.com/find?s=kw&q=paranormal+horror Toegevoegd na 6 dagen: Ik was gisteren in de videotheek en kreeg deze horror-tip van een jongen: http://www.imdb.com/title/tt0492044/

Blair Witch Project Sixth Sense Paranormal Entity Gothica The Ring The Grudge The Exorcist Toegevoegd na 11 minuten: Mirrors Toegevoegd na 13 minuten: Case 39! Toegevoegd na 19 minuten: 1408 Toegevoegd na 21 minuten: Amityville Horror Toegevoegd na 2 uur: En niet te vergeten.. The Uninvited..

Even wat classics: Carry Poltergeist the Exorcist Firestarter

White noise is ook best goed!

An American Haunting

De boeken van Stephen King. Het zijn er heel wat, en een aantal zijn verfilmd. O.a. Carry, vond ik een goed verhaal.

The blair witch project

Ik heb de films niet gezien maar misschien I'm number four.

Gewoon even een paar van mijn favorieten, die niet te vee rammelen qua verhaal , goede sfeer neerzetten en behoorlijk spannend zijn (zeker de eerste keer dat je ze ziet). Fallen The Haunting The Others Skeleton Key 1408 Hellraiser 1-3 (de rest kun je laten liggen)

The Exorcism of Emily Rose

allemaal goeie films hier boven alleen 1-tje staat er niet bij en die past ook zeker in deze rij. En die moet je ook zeker gezien hebben : The 4th kind naar zeggen gebaseerd op ware gebeurtenissen. Maakt het altijd net ietsje spannender als totaal fictie. N-joy !!!

the fourth kind de film is volgens mij in verschillende landen verboden maar ik dacht niet in nederland Toegevoegd na 1 minuut: heb hem laatst gekeken en mijn vriend heeft toen in zijn broek gepoept van de angst

the shining

Fourth kind <== deze is echt eng Paranormal activity <== je moet van de filmstijl houden Blair wich project <== je moet van de filmstijl houden Mirrors Gotica The Grudge The sixth sense The exorcist Toegevoegd na 40 seconden: Je had nog eentje die op de exorcist leek kan effe niet op de naam komen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100