Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een griezelfilm: In de titel het woord 'Rose', gaat over meerdere mensen in één huis met geesten.

Een scene die ik me kan herinneren is dat iemand met z'n hand bij de deuropening zat, en toen ineens de deur keihard dicht knalde waardoor zijn vingers er af vielen. Er is ook een scene waarbij een vrouw die bij een bed staat wordt gegrepen bij haar been, maar wanneer ze naar beneden kijkt is de hand weg.

Weet iemand welke film ik bedoel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht aan de excorsism of Emily rosé maar dat blijkt fout te zijn :(. Wel coole film

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat is Rose Red van Stephen King!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rose Red van Stephen King.

De eerste scene die je beschreef was met Emery. Hij dacht dat ze weg konden, nu dat kind knock out lag. Maar ze wordt wakker gemaakt en de deuren vliegen allemaal dicht. Emery verliest zijn vingers en zijn fatsoen ook.

De tweede scene is eerder in de film. Maar welke namen eraan horen dat weet ik niet exact meer.

Wel een zeer goede film.

Zucht....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is rose red van stephan king,maar als je de film gaat zien moet je toch het eerste deel eerst zien waar de film rose red over gaat,en dat heet.
the diary of ellen rimbauwer

http://www.moviemeter.nl/film/17269
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding