Hoe komt het dat eenhoorns vaak in tekenfilms voorkomen?

Ik bedoel maar... Ik erger me er aan en zo...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar erger je je dan aan?
Kimath
13 jaar geleden
wat een prachtige tekenskills heb je :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een plaatje moet de vraag verduidelijken, dat is hier duidelijk niet zo...

Antwoorden (3)

Eekhoorns worden als grappige beesten gezien en ze zien er leuk uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vinden kinderen over het algemeen leuker dan bijv een vleermuis. Niemand dwingt je om de tekenfilms te kijken, lees eens een boek ofzo ipv.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een eenhoorn is een mythisch dier dat er elegant en mooi uitziet. Bij een eenhoorn hoort het verhaal dat alleen een maagd de eenhoorn kan vangen en berijden. En met een maagd wordt eigenlijk zuiverheid, reinheid bedoelt. Dus: alleen wanneer je rein en zuiver bent kan je de mystieke eenhoorn vangen en berijden (oftewel het mystieke in jezelf ontdekken en gebruiken).
Zo'n eenhoorn lijkt natuurlijk sprekend op een paard en veel meisjes (en ook jongens) zijn dol op paarden. En aangezien de makers van een tekenfilm willen dat er zoveel mogelijk kinderen kijken naar hun films, tekenen ze
dus vaak paarden of eenhoorns.
Hebben ze in jouw geval mooi pech dat je er niet van eenhoorns houdt ;-)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat klopt