rode kaart aansmeren fifa?

Het schijnt dat je bij fifa met een bepaald trucje de keeper van de tegenstander een rode kaart aan kan smeren als je in de aanval bent? hoe doe je dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij 1 op 1 op de keeper moet je een 'zidane-360' doen. En dan zo timen dat de keeper naar je toe duikt als jij met je rug naar hem toe bent. Als dat goed lukt heb je 9 uit de 10 keer een penalty. Als het niet lukt ben je er vaak als nog langs en kan je rustig scoren.

En zidane 360 maak je zo:
L2/LT
rs: naar achter(ligt eraan hoe je rent) en dan een rondje

Succes! En veel oefenen in de arena.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoals er staat: LT en dan rechterstick naar achter en dan een rondje

Andere antwoorden (1)

Door ervoor te zorgen dat de keeper een keepersfout maakt of dat het er in elk geval zo uitziet.