Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe verwijder ik liedjes van mijn iphone 3G?

Ik heb een iphone 3G en daar heb ik veel albums opstaan, waarvan ik vaak maar 1 of 2 liedjes wil houden, wie kan me helpen en weet hoe ik liedjes kan verwijderen??
Zodat ze echt weg zijn!?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
727

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dan sluit je je iPhone aan, aan je computer, open je iTunes.
Dan ga je links in het menu bij je iPod en klik je op muziek. De muziek die je wilt verwijderen klik je aan met rechter muis knop en dan verwijderen. Je kan ook meerdere selecteren en dan klik je op delete. Volgens mij gaat het zo simpel :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan het beste je mobiel aansluiten op de computer en de nummers via iTunes verwijderen. Mocht je dit niet willen, kan je ook naar een nummer toe gaan en met je vinger van rechts naar links schuiven. Dan komt de knop "verwijderen" tevoorschijn. Maar dat zal je wel wat meer werk opleveren als het alleen om de nummers gaat. Als het om de albums gaat, dan kan je naar het "album-menu" gaan (dus waar al je albums staan) en hier met je vinger van rechts naar links schuiven. Dan komt in dit geval ook de verwijder-knop tevoorschijn.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding