Zitten de Toppers of de vrienden van Amstel wel vast in de lucht?

Bij de vrienden van Amstel en de Toppers op tv zie je weleens dat ze boven het podium hangen en Dan zitten ze op een soort stoelen met tafel terwijl ze zingen.

Ik zag er net een stukje van op tv en vroeg me af of ze Dan wel gezekerd of vast zitten.

Ik zag namelijk echt niets van touwen ofzo en het leek echt of zr niet vast zaten
Er kan natuurlijk altijd iets gebeuren dat iemand flauwvalt ofzo.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja ze zitten gezekerd. Het is werk, en er gelden gewoon arbo regels.

Toegevoegd na 5 minuten:
Zie foto zwarte band Joling
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze zijn echt wel gezekerd ja maar vanwege de verzekering en niet de arbo want arbo is voor werknemers en de toppers zijn zelfstandige met hun eigen bedrijven
Frimu2
10 jaar geleden
Dit maakt ze tot status van een werkgever. en juist de werkgever is verantwoordelijk voor de naleving van de arbo wet. Wat inhoud dat het bedrijf van een zzp-er gewoon beboet kan worden. Uiteraard komt er idd ook wel een geschil met de verzekering.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Naleven wel ja maar geld niet voor hun voorbeeld ik mag niet op een trap werken mijn baas wel omdat hij moet zorgen dat ik me aan de arbo hou maar omdat hij de eigenaar is geld dat niet voor hem hetzelfde met uren ik mag Max 12 uur werken hij 24 uur per dag als ie wil