Met 1 april wil ik een leuke grap uithalen met een neef die in Limburg woont. Ik wil een (fictieve) leuke brief naar hem sturen ....

.. Een brief wat hem moet doen laten schrikken.
Ik heb geen idee wat..

Hij heeft enkele websites, maakt wel eens foto' , woont nog bij pappie en mammie.

Op wat voor manier kan ik hem laten schrikken met een fictieve brief? Liefst een brief dat hij zich ergens moet melden ofzo....

Toegevoegd na 38 seconden:
..bij een adres dat niet bestaat (niet bestaand huisnummer ofzo)..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het wel een bestaand adres laten zijn, of je moet zeker weten dat hij het niet op gaat zoeken op z'n tomtom of op internet. Misschien een straat dicht in de buurt die hij kent en dan een nummer dat niet bestaat.

Het beste antwoord

Stuur een reactie naar zijn website dat hij is genomineerd voor leukste, grappigste, origineelste enz. website van Limburg. Zet in de brief dat er opnames gemaakt gaan worden voor de radio en dat hij zich moet melden voor de selectie op vrijdag 1 april in cafe (verzin een naam) om ...uur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Stuur hem en brief dat hij geselecteerd is als goed kandidaatlid voor de PPV en dat hij zich voor medewerking aan de website van de PPV zich op de eerst vrijdag van april op een adres, bij voorbeeld in Venlo moet melden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stuur hem een brief die er uit ziet als of hij van een deurwaarder is en hij een groot geld bedrag moet betalen en kontakt moet opnemen met een telefoon nummer dan schrikt hij flink
maar of het echt leuk is???