Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet het nummer in de reclame van The Secret Millionaire?

Hoorde net de reclame van the secret millionaire, dat nu trouwens bezig is, en ik wil graag weten hoe het nummer dat gebruikt werd heet! Het was een rustig nummer met piano en een zachte mannenstem. Geloof dat hij iets zong over happy faces of iets.
Als je het weet / denkt te weten vertel het me dan aub :)
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
783

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik zou de aflevering opnieuw moeten zien om het betreffende nummer te horen, maar in deze link staan alle tracks die in de betreffende uitzending gisteren (met James Benamore) te horen waren.

De openingstune (eerste 40 seconden) is 40ft van Franz Ferdinand. Dat lijkt echter niet het nummer te zijn dat je bedoelt.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik heb ze inmiddels bijna allemaal beluisterd, maar tot nu toe alleen nog maar gitaren gehoord ; geen piano. :-(

Toegevoegd na 10 minuten:
Qua sfeer komt het nummer Exitlude van the Killers nog het dichtst in de buurt. Echter, geen 'happy faces' in de tekst....ik zoek verder.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding