Hoe heet het nummer in de reclame van The Secret Millionaire?

Hoorde net de reclame van the secret millionaire, dat nu trouwens bezig is, en ik wil graag weten hoe het nummer dat gebruikt werd heet! Het was een rustig nummer met piano en een zachte mannenstem. Geloof dat hij iets zong over happy faces of iets.
Als je het weet / denkt te weten vertel het me dan aub :)
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik zou de aflevering opnieuw moeten zien om het betreffende nummer te horen, maar in deze link staan alle tracks die in de betreffende uitzending gisteren (met James Benamore) te horen waren.

De openingstune (eerste 40 seconden) is 40ft van Franz Ferdinand. Dat lijkt echter niet het nummer te zijn dat je bedoelt.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik heb ze inmiddels bijna allemaal beluisterd, maar tot nu toe alleen nog maar gitaren gehoord ; geen piano. :-(

Toegevoegd na 10 minuten:
Qua sfeer komt het nummer Exitlude van the Killers nog het dichtst in de buurt. Echter, geen 'happy faces' in de tekst....ik zoek verder.....