Ik heb een abonnement op de ELLE (tijdschrift). Nu wil ik deze opzeggen, hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

in het colofon vind je contactinformatie voor abonnementen e.d.. Meestal staat die info ergens op de laatste pagina's. Soms staat daar ook aangegeven hoe je moet opzeggen, bv. schriftelijk of telefonisch.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Stuur een briefje naar de abonnementen administratie met de melding dat je per de eerstvolgende mogelijkheid wil opzeggen. Vraag vriendelijk om een schriftelijke bevestiging hiervan.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Achterin bij de Colofon staan altijd netjes instructies over hoe je je abonnement kan opzeggen. Volg die instructies en klaar is Kees, ehh, klaar is Janse.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kort briefje volstaat.
Ga wel eerst even na of je op tijd bent om nog op te zeggen. Vaak hebben abonnementen een looptijd van een jaar en dat wordt ieder jaar weer verlengd. Als je net te laat bent kan het zijn dat je er nog een jaar aan vast zit.

Adres staat altijd ergens in de COLOFON

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij zeg ik mijn abonnement op de Elle op.

Het abonnement loopt tot xx.xx.2010.

Zou u zo vriendelijk willen zijn deze opzegging in uw administratie op te nemen en mij in te lichten of de opzegging per deze datum ook daadwerkelijk geschiedt?

Alvast bedankt voor uw medewerking.