Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een abonnement op de ELLE (tijdschrift). Nu wil ik deze opzeggen, hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

in het colofon vind je contactinformatie voor abonnementen e.d.. Meestal staat die info ergens op de laatste pagina's. Soms staat daar ook aangegeven hoe je moet opzeggen, bv. schriftelijk of telefonisch.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Stuur een briefje naar de abonnementen administratie met de melding dat je per de eerstvolgende mogelijkheid wil opzeggen. Vraag vriendelijk om een schriftelijke bevestiging hiervan.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Achterin bij de Colofon staan altijd netjes instructies over hoe je je abonnement kan opzeggen. Volg die instructies en klaar is Kees, ehh, klaar is Janse.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kort briefje volstaat.
Ga wel eerst even na of je op tijd bent om nog op te zeggen. Vaak hebben abonnementen een looptijd van een jaar en dat wordt ieder jaar weer verlengd. Als je net te laat bent kan het zijn dat je er nog een jaar aan vast zit.

Adres staat altijd ergens in de COLOFON


Geachte heer/mevrouw,

Hierbij zeg ik mijn abonnement op de Elle op.

Het abonnement loopt tot xx.xx.2010.

Zou u zo vriendelijk willen zijn deze opzegging in uw administratie op te nemen en mij in te lichten of de opzegging per deze datum ook daadwerkelijk geschiedt?


Alvast bedankt voor uw medewerking.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding