Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat was de naam van een verzamelboek voor losse pagina's over verschillende dieren van vroeger?

Wij spaarde vroeger pagina’s over wezens. Het zat in een multomap met allemaal verschillende wezens simpele zoals spinnen maar ook zoals monster vissen en enge dieren. Iemand een idee hoe het heet?

2 maanden geleden
691
Antoni
2 maanden geleden
@Nisee, wanneer was 'vroeger' voor jullie? En waar kreeg je die pagina's vandaan?
Nisee
2 maanden geleden
Ja geen idee waar we ze vandaan hadden volgens mij kringloop winkels maar dat is sowieso 10/15 jaar geleden misschien
Amadea
2 maanden geleden
Dierenplaatjes van een Nederlandse of een Belgische supermarkt? Ze waren er onder meer van Albert Heijn (van WNF of met Freek Vonk), Coop/Supercoop, Spar, Emté, Delhaize.
Ritsuka
2 maanden geleden
Was het zo'n deagostini abonnement met elke maand wat nieeuws?
Nisee
2 maanden geleden
Dat zou ik allemaal niet meer weten. Het waren pagina’s met donkere kleuren dieren en echte wezens eng afgebeeld met informatie erover erbij op de pagina
Antoni
2 maanden geleden
@Nisee, als je het weer zag, waar zou je het dan aan herkennen?
Nisee
2 maanden geleden
Ja dat denk ik wel

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef als eerste antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding