Bestaat er een soort vrouwelijke playboy?

Bestaat er een blad net zoals de playboy maar dan met mannen er in ipv van vrouwen? Een soort versie voor vrouwen dus?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
9.2K

Antwoorden (1)

Ja, de "vrouwelijke" versie heet Playgirl (hoe kan het ook anders).

Van het Amerikaanse blad Playgirl bestaat een Engelse, Duitse en Russische versie. Er is geen Nederlandse versie van. Het blad bevat erotische foto's van naakte en halfnaakte mannen.

Hoewel de doelgroep van het blad heteroseksuele vrouwen is, blijkt het lezerspubliek voor 30% tot 50% te bestaan uit homoseksuele mannen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Er heeft wel een tijd een Nederlandse versie van bestaan, maar die bestaat niet meer, omdat deze te weinig werd verkocht.