Mag een tijdschriftabonnement automatisch met een jaar verlengd worden nadat het jaarabo dat ik heb afgesloten is verstreken?

Ik heb op een tijdschrift een jaarabonnement afgesloten. Dit jaar is nu afgelopen en nu ben ik vergeten het abonnement op te zeggen. Ik zie nu dat het tijdschrift het bedrag voor een nieuw jaar heeft afgeschreven, mag ik nu nog tussentijds opzeggen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Ja, dat mag je opzeggen, voor tijdschriften die eens per maand komen of vaker geldt een opzegtermijn van maximaal 1 maand, voor tijdschriften die minder vaak dan eens per maand komen, geldt een opzegtermijn van maximaal 3 maanden. Het automatisch verlengen mag nog wel, maar je mag dit wel tussentijds stopzetten en hebt dan dus recht op het deel dat je geen tijdschrift hebt ontvangen, je geld terug.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja,zo iets is mogelijk:nu nog opzeggen zal waarschijnlijk niet kunnen,maar neem gerust eens contact op met de uitgever mischien kan je nog tot een overeenkomst komen.