Bij ons zijn ze er al!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij mijn weten zijn die er al. Sites zoals de BBC hebben RSS feeds die je direct kan inladen op je ereader.

Toegevoegd na 1 uur:
En nal een reactie: Hier de info van de volkskrant:

Na Nu.nl en De Telegraaf komt ook Volkskrant met een eigen iPhone applicatie voor de boeg. Drie zelfs.

De allereerste en meest benoemenswaardige applicatie zal Nieuws en Opinie noemen. Bij deze kan je kiezen uit drie tabbladen: nieuws, opinie en video. Naargelang je keuze van een tabblad veranderen de bekende iconen van de rubrieken mee. Bij Nieuws vind je voorpagina, binnenland en buitenland. Bij Opinie vind je algemeen, economie en onderwijs terug en bij video vind je tenslotte onder meer reportages, reizen en muziek terug
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Amerika zijn ze er mee bezig, maar in Nederland schijnt er bij de uitgevers nog niet zo'n animo voor te zijn.