Welk grats programma kan ik gebruiken om een tijdschrift te maken?

Ik zoek een gratis programma voor Windows waarmee ik een tijdschrift kan ontwerpen en (eventueel) zelf kan printen. Ik wil graag ruime mogelijkheden en dus ook zelf layouts kunnen ontwerpen.

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik kan geen publisher, omdat ik heb pakket van microsoft office niet heb. Dit is dus geen optie, helaas.

Weet jij het antwoord?

/2500

Als op jouw computer het Microsoft Officepakket staat, dan heb je dat programma al in huis. Dat heet namelijk Publisher. Kant en klaar geschikt om een tijdschrift mee te maken.

Met Office kan je via Word/publisher het altijd proberen. Dit zijn goede programma's. Op internet heb je ook veel gratis programma's, maar die weet ik niet direct uit m'n hoofd. Toegevoegd na 4 minuten: Office is trouwens inderdaad niet gratis, maar bij de meeste computers hedendaags al geinstalleerd. En dus in feite gratis. Vandaar dat ik deze er toch bijzet.

Scribus is een mooi en gratis (open source) alternatief voor professionele DTP-pakketten als Adobe InDesign.

Bronnen:
http://www.scribus.net/canvas/Scribus

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100