Welk Nederlands fotomagazine staat hoog aangeschreven?

Ik ben op zoek naar een abonnement op een foto magazine. Ik ben lid geweest van de Zoom.nl, maar dit vond ik op den duur erg tegenvallen.

Ik zit er nu over te denken om een abonnement te nemen op Focus. Dit blad trekt mij zeer, maar ik weet niet of er andere goede bladen op de markt zijn die aan mijn eisen voldoen:

- Mooie foto's,
- Praktische tips en Workshops op verschillende gespecialiseerde gebieden (portret, natuur, macro, flits enz.)
- Niet alleen foto's, maar ook software behandeld (zoals Photoshop, Lightroom enz.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Zelf groot fan van focus, jaren lid geweest. Kan je niet fout bij gaan.

Toegevoegd na 8 uur:
Ik beveel dit aan omdat het de zaken bevat die je noemt. Tevens behandelt het de nieuw apparatuur ed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien iets van CHIP Foto-Video?: