Is het magazine girlz een weekblad of een maandblad?

Ik denk dat de vraag al genoeg is :-)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
er bestaat zoiets als google ;)

Antwoorden (1)

Een jaarabonnement erop betekent dat je 13 nummers krijgt. Dus het is een maandblad.

Toegevoegd na 2 uur:
En voor de pietjes precies zet ik het er nog maar even bij: het is feitelijk een vierwekelijks blad omdat het net een keer vaker dan elke maand verschijnt.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een jaarabonnement = 13 nummers DUS een maandblad? Bij mijn weten is een jaarabonnement meestal 52, soms 51, ook wel 12 nummers, soms 6, maar niet 13 exemplaren...
ronron1212
9 jaar geleden
Het is dus geen maandblad maar een 4 weken blad.
ronron1212
9 jaar geleden
alles halen van internet is niet vaak handig als je niet oplet of niet echt weet waar het overgaat. Bladen komen is zo verschillende verschijningen soms om de twee maanden of per week of twee keer per jaar. Er zijn er zelfs die elke dag verschijnen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Herstel : Dit blad verschijnt 13 keer per jaar! http://www.girlz.nl/abonnementsvoorwaarden\
Amadea
9 jaar geleden
Hoezo herstel? Dat is toch het antwoord op de vraag!
ronron1212
9 jaar geleden
een 4 weken blad dus en geen maandblad
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Herstel, was voor mijn eigen reactie.