De staatscourant.....?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het 'Staatsblad van het Koninkrijk der Nederlanden'.

Deze is objectiever dan de Staatscourant. Hierin staan naast de officiële meldingen ook advertenties en andere geschreven stukken (dus niet objectief).

Het "staatsblad van het Koninkrijk der Nederlanden" bevat enkel en alleen offiële meldingen zonder redactioneel commentaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij hebben alle kranten wel een mate van subjectiviteit! Kranten worden veel gesponsord en over grote adverteerders gaan ze echt niet een kwaad woord schrijven als dat betekent dat ze een grote sponsor kwijt raken. Lezers moeten objectief trachten te blijven.

Het hier al genoemde voorbeeld van de Staatskrant is dan voor mij ook het best mogelijke antwoord. Puur feiten.

Toegevoegd na 44 minuten:
Na je toevoeging: je geeft zelf het antwoord al. In die volgorde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van subjectiever naar objectiever: Volkskrant, NRC, Trouw.

De Trouw is wel de ‘braafste’ van de drie en heeft respect voor religie erg hoog in het vaandel staan. Alle religie, wel te verstaan. Er staat ook nooit ‘relnieuws’ in. Een krant die je rustig naast je ontbijtbordje legt zonder braakneigingen te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Telegraaf.!