Ik heb vandaag een tijdschrift gekocht met posters maar er zitten helemaal geen posters in. Wat kan ik nu het beste doen?

Ik heb vandaag in Engeland een tijdschrift gekocht. Het heet "Top of the pops". Daar zag ik op de voorkant van het gesealde hoesje dat er om heen zit dat er een poster van One Direction in zou moeten zitten. Alleen toe ik hem openmaakte zat er maar 2 van de 4 posters in maar niet van One Direction. Daarop ben ik terug gegaan naar de winkel maar die zeiden dat het in het magazine zelf zou moeten zitten alleen daar zit het dus ook niet in. Ik baal hier namelijk nogal van want ik heb het tijdschrift speciaal voor deze posters gekocht. Nu weet ik niet zo heel goed wat ik moet doen, want ik ben al terug gegaan naar de winkel. Ik zat wel te denken dat ik het tijdschrift kan mailen en vragen om na zending van de poster maar ik weet niet of dat zo’n goed idee is. Heeft iemand ideetjes/tips wat ik zou kunnen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (4)

Ik zou inderdaad contact opnemen met het tijdschrift zelf.
Zij zijn hier verantwoordelijk voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerlijk gezegd vind ik dat de winkel waar jij het hebt gekocht verhaal moet gaan halen bij het tijdschrift, en niet jij. Jij hebt met hun een koopovereenkomst gesloten, en zij zijn verantwoordelijk voor wat ze verkopen! Dat hadden ze jou ook moeten vertellen toen je bent teruggegaan ermee. Het is niet leuk, maar ik zou toch nog eens teruggaan (misschien is het handig als je met iemand samen gaat, dan durf je nèt iets meer te zeggen). Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk vind je in het blad ook een klantenservice. Je kunt je verhaal uitleggen in mail of per telefoon dat je het blad speciaal voor de posters had gekocht. Dat helaas de posters mistte. Of je deze alsnog nagestuurd kunt krijgen.
Een goede klantenservice zal dit voor jou kunnen regelen.
succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit blad hoort bij het gelijknamige BBC programma.

Ik zie op twitter dat het vaker voorkomt dat posters missen.

Dus ik zou ze eens even een tweet sturen ! :

http://twitter.com/totpmag

Je kan evt. ook emailen naar:
http://www.totpmag.com/

(button: contact us)

Succes !