Hoe kan het zijn dat je in new york de telegraaf van vandaag kan lezen?

Hoe kan het zijn dat je de krant van bv 5 december aan de andere kant van de wereld ook op die dag kan lezen zeg maar. Behalve het tijdverschil lijkt het me dat er nooit genoeg tijd is om dat over te vliegen. Word het dan ook in het buitenland gedrukt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De kranten worden overal ter wereld in lokale drukkerijen gedrukt. Omdat de oplages veel kleiner zijn, is zijn de kosten ook hoger. De krant is dan ook vaak iets duurder dan in Nederland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zo snel als jij kan surfen op het WWW, zo snel kan de telegraaf een bericht versturen naar HUN drukkerij in bijv. New York.

Toegevoegd na 2 minuten:
HUN drukkerij kan een willekeurige drukkerij zijn, die bijv. 1000 Telegraaf kranten drukt, maar ook 1000 AD kranten enz.
13 jaar geleden
Lijk mij vrij onmogelijk dat het overgevlogen word.Ik denk dat het gewoon via internet gestuurd word en daar gedrukt