Is het magazine De Donald gestopt met uitgeven? niet te verwarren met de strip Donald duck.

Ik heb er een paar gekocht, maar er zat telkens een lange tijd tussen voor er weer een kwam. Nu kijk ik telkens in de winkel ernaar maar ik zie hem niet meer. Zijn ze gestopt er mee vanwege slechte verkoop of iets anders?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb het geprobeerd te zoeken op internet en naar datums maar kan niks vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Rond vaderdag gok ik zal er wel weer een nummer vershcijnen. even kijken of ik iets kan vinden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik kan hier een bericht vande uitgever vinden dat hij vorg jaar 4x uit zou komen... Niets over 2012..

http://www.sanoma-adverteren.nl/nl-web-Actueel-Artikel.php?news_id=1156
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar even afwachten... Of je zou contact op kunnen nemen met Sanoma.