Hoeveel verdient iemand die 's ochtends op een station de Spits of andere gratis krant uitdeelt?

En wie betaalt dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Dat betalen wij, de belastingbetaler ...
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kom je erbij?!
Snuffel
13 jaar geleden
Bewijs!
Wat het verdient weet ik niet, maar de uitdelers worden betaald door hun werkgever. Dat kan een distributeur of een uitzendbureau zijn. Die bedrijven worden uiteindelijk betaald door de krant, die het betalen vanuit de advertentie-inkomsten.
13 jaar geleden
Het loon zal niet erg hoog zijn. Het zijn vaak studenten die even wat willen bijverdienen.]

Het loon wordt betaald door de uitgever, die op zijn beurt het geld van de adverteerders krijgt.