14 januari 1981. Dit is de datum waarop de Stray Cats in de OOR magazine hebben gestaan.

Mocht je het magazine willen hebben, in onderstaande bron wordt hij te koop aangeboden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Antoni
2 jaar geleden
Ik zie de bron niet (meer) bij het antwoord, nu, op 9 augustus 2021, maar misschien was het deze: http://fanwink.com/dutch/mi/oor02.htm ? De vraagsteller @Patcat kan er nog wat aan hebben. Hij moet dan overigens wel flink betalen, minstens € 14,50 wordt ervoor gevraagd!
Antoni
2 jaar geleden
Op die website vind je overigens nog andere edities van OOR, uit 1981 en uit 1989, waarin artikelen over de band staan: de edities van 12 augustus 1981, 8 april 1989 en 17 juni 1989. Hier http://fanwink.com/dutch/ai/s0066.htm#straycats een lijstje met alle artikelen (nog 9 meer!) over de Stray Cats, ook uit andere bladen, die worden aangeboden.

Andere antwoorden (1)

Volgens de 8e editie van de Pop Encyclopedie van OOR komen de Straycats alleen in de 3e en 4e editie van de Pop Encyclopedie (1982 & 1984) voor, wellicht dat in die tijd ook wel iets in het maandblad gestaan heeft.
In de 8e editie die ik net erop nageslagen heb wordt de groep kennelijk niet belangrijk genoeg gevonden om te vermelden.