In welke tijdschriften/magazines staan prijspuzzels ?

Bijvoorbeeld in: libelle, waarvan je de oplossing via de post kunt opsturen of via email. Ik bedoel geen prijspuzzels waarvan je de uitslag door moet bellen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (9)

Veronica magazine
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Magriet, NCRV-gids, en in de krant in ieder geval het AD van zaterdag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Computer Idee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de spits staan er elke dag 2
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tros magazine
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elke dag in de krant, bij mij de tcTubantia.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vara tv magazine en het blad Boodschappen o.a. bij de Coop verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In puzzelbladen, zoals Bingo en Quizted. En verder in puzzelboekjes zoals die van Denksport.