welke tablet krijg je bij de Veronica gids?

ik heb de vraag al bij een paar aanbieders neergelegd, maar het enige antwoord is dat het van het merk Empire is. Weet iemand het exacte type? Want de M712 van vorig jaar is wel erg matig!

10 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

De specificaties zijn anders dan het type M712. Als je kijkt naar de die het magazine noemt dan zou het type overeen kunnen komen met de M785.
Het magazine vermeld onder andere de volgende specificaties:
7.0 inch HD beeldscherm (1024x600)
Dual Core 1.2Ghz Cortex A9 processor
Chipset: Rockchip 3168
Android 4.2
4GB intern geheugen

Toegevoegd na 3 minuten:
Omdat er een toetsenbord meegeleverd is komt ie het meest overeen met de M785K.

Toegevoegd na 25 minuten:
Verwacht niet teveel van de kwaliteit van deze tablets. Het is een leuk cadeautje als je het magazine toch al graag wilde hebben en er in totaal 89 euro voor over hebt. Je kunt vergelijkbare tablets al kopen vanaf zo'n 50 euro. Vanaf €140 heb je een betere kwaliteit merk tablet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bolt77
10 jaar geleden
ok bedankt!