Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet je doen als je je tijdschrift abonnement niet automatisch wilt laten doorgaan?

Moet ik het dan gewoon zo laten of wat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Kimath
12 jaar geleden
als je het zo laat, blijft het gewoon doorlopen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet ruim voor afloop van het abonnement schriftelijk opzeggen.
Bij veel abonnementen geldt een opzegtermijn van twee maanden.
Nadere informatie staat meestal met kleine lettertjes in het colofon van het tijdschrift, of anders bij de informatie over het nemen van een abonnement.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Contact opnemen met de uitgever. Als je dit niet op tijd doet, zal het abonnement worden verlengt en zal dit u weer geld kosten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak moet je dit 3 maanden van te voren schriftelijk doorgeven met een aangetekende brief, anders heb je kans dat dit een stille-contract verlenging is, en dan zit je er weer een jaar aan vast. Succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom een - ik heb er zelf ervaring mee..
Meestal zie je in het tijdschrift naar welk email je kunt mailen om het op te zeggen. Vraag van hun een bevestiging van ontvangst, dit kun je nu al doen dan ben je in ieder geval niet te laat. Ik doe het ook altijd zo. Het ging altijd goed zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding