Welke gratis creatieve tijdschriften zijn er die via de post worden verstuurd zonder iets te betalen?

Toegevoegd na 3 uur:
Als het echt niet anders kan mag het van mij opzich ook via de mail ofzo. Dat je dan dus een tijdschrift via de mail krijgt.

Maar wat heb ik aan Gamma, Praxis en al die zooi? Dat zijn echt geen creatieve tijdschriften. Ik zal het maar uitleggen: bij creatieve tijdschriften denk je aan 'hobby's' om het héel kort door de bocht te zeggen. Voorbeeldjes? Scrappen, kaarten maken, breien, iets met foto's, bloemschikken, huiscreaties maken, haken. Enzovoort.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Probeer de folder van de Gamma eens.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand magazine's gaat laten drukken en ook nog eens op de post gaat doen, zonder daar iets voor terug te vragen.

Als iemand een magazine maakt zal hij/zij toch ergens geld aan moeten verdienen denk ik zo. En geloof me, advertentie inkomsten zijn lang niet meer wat ze geweest zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hier is een groot aantal gratis proefnummers aan te vragen.

http://www.0euro.nl/gratistijdschriften.php

en hier ook:

http://www.gratisvoorvrouwen.nl/gratis-tijdschriften.html

Aanvragen,
dan hebben ze je adres en kunnen ze je voortal allerlei andere zooi toesturen.