Nee, het wordt uitgegeven in de volgende landen, Nederland is er helaas niet bij:
De eerste uitgave verscheen in Duitsland in 1976. Sedertdien is het tijdschrift gepubliceerd in Bulgarije, Kroatië, Tsjechische Republiek, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, India, Italië, Japan, Korea, Litouwen, Letland, Roemenië, Rusland, Slowakije, Slovenië, Spanje, Turkije en de Verenigde Staten. Het huidige omloopcijfer in Frankrijk en Duitsland is meer dan 500.000.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen idee, ik vermoed dat het uitgeven van zo'n blad te duur zal zijn in verhouding tot het aantal abonnees/lezers, maar we zitten hier op een site van Sanoma, dus wie weet?

Andere antwoorden (1)

GEO is a family of educational monthly magazines similar to the National Geographic magazine. staat op de engelse wikipedia, het betekend dat het erg lijkt op het national geographic tijdschrift. Dat is wel in Nederland !