Welke TV presentator of presentatrice kun je niet uitstaan?

Ik kan bijvoorbeeld die namaak humorist Wilfred Genee en hoogst irritante Beau van Erven Dorens gewoon absoluut niet uitstaan.

Oja, schiet me er nog een binnen Patty Brard ... ook zo walgelijk.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
3.3K

Antwoorden (28)

Andries Knevel is niet altijd even vriendelijk...

Toegevoegd op 22-05-2009 01:32:05
Ik krijg een beetje genoeg van Gordon Ramsey, maar hij is niet echt een presentator...
Antoni
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoop dat ze hem nog eens op zijn bek slaan in de keuken, alleen al voor gordon ramsay geef ik +1
Antoni
14 jaar geleden
Het is maar de vraag of dat zal worden uitgezonden... In ieder geval bedankt voor het duimpje omhoog!
johhhny de mol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk stiekem Robert Jensen wel. Veel van mijn leeftijdsgenoten vinden hem helemaal geweldig, maar ik vind hem zo nep met z'n flauwe grappen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Caroline Tensen. Het totale gebrek aan inspiratie en creativiteit waarmee zij die kwis presenteert, is gewoon verbazend. Hoe kan het dat die vrouw nog op tv is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien niet echt een presentator, maar voor mij wel direct reden om naar de afstandsbediening te grijpen: Johan Derksen van RTL-voetbal. Die man is toch zo ontzettend overtuigd van zijn eigen gelijk. Walgelijk.

Als we het over presentatoren hebben... De hele crew van RTL-travel, niet omdat ze het zo slecht doen ofzo, maar alleen omdat C4th stinkend jaloers op hen is....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij ook al...;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welk deel? Het Johan Derksen verhaal of de RTL-travel crew?
ik weet dat het fout staat
maar goorden wat een kwal zeg

Toegevoegd op 22-05-2009 13:46:34
en niet onm dat hij homo is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alsnog +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Och ja, ik had mr. "Kijk eens hoe homo ik ben" vergeten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Istie homo, dan?
Ik vind persoonlijk Katherine Keyl een arrogante over het paard getilde trut. Voor de rest valt het qua presentatoren wel mee. Owjah... Ron Brandsteder... getver!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Humberto Tan!
Volgens mij neemt hij zijn publiek echt niet serieus. Ik hem dus ook niet.

Gerard Joling trouwens ook, wat een gladjakker! Blegh!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kan er maar 1 zijn: Jensen. De (slechte) vragen en beledigingen, da manier waarop zijn gasten er zijn om HEM voor het voetlicht te katen treden. Alles draait om deze domme kwijlebal in de show en niet om zijn gasten. Nodig NOG stommere mensen uit als jezelf dan valt het ook niet op dat jezelf niks bijzonders ben is het format van de show.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jensen, Beau van Erven, Knevel en van de Brink en Paul de Leeuw zijn de figuren wiens koppen me direct door doen zappen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wendy van Dijk sinds de reclame voor wasmiddelen.
Als ik haar hoor praten dan kan ik dat niet meer loskoppelen. Maar niet uitstaan is wel heftig uitgedrukt.
Ze had die reclame niet moeten doen. Misschien wel als Ushi....

(Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat artiesten echt geloven dat Ushi echt was.
Ondanks dat kreeg ze inderdaad wel leuke reacties en was het leuk om naar te kijken. Het idee was wel goed.)

Toegevoegd op 22-05-2009 11:26:52
O ja, Frans Bauer in Banana Split. Na zoveel voorgangers...kan ik er niet meer naar kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
simpelweg Gordon
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan Patty Brard absoluut niet uitstaan,wat een aanstelster zeg niet normaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Piet Paulusma!! Die sullige uitstraling. die vreselijke "bruggetjes", weg met die kwast
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ron Brandsteder
Die man heeft zo'n nare lach
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een die ik werkelijk uitkots en bij het zien van hem me eetlust bederft !!onze gordon gadverdakes wat een omhooggevalle eike; is dat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die ene ex-voetballer die zo'n programma als 'de leukste thuis' doet... Ik weet zijn naam ff niet. Zelden zo'n saaie presentator gezien. Die verhaaltjes tussen de fimpjes door... Uitermate flauw/saai.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ff googlen... Yep, da's zijn gezicht.
Désanne van Brederode. Verschrikkelijk mens. Lelijk ook nog eens. En ons dan allemaal van die babbel-wijsheden proberen aan te smeren. De Meryl Streep van Nederland, maar dat is eigenlijk nog teveel eer (hoewel die ook heeeeeeel erg is).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Diegenen die iemand niet laten uitpraten................ of een waardevol antwoord laten geven, ze halverwege interrumperen voor een volgende vraag......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nance (Coolen).
Die is gewoon onecht. Die speelt dat ze een presentatrice is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gaston Starreveld

Toegevoegd op 24-05-2009 02:25:30
Ron Brandsteder, Gordon
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van mij mag jenssen zwaar verdwijnen Maar dan laat ik eerst Piet Paulisma de weg wijzen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
altijd maar die KatjAAAAAA
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cilly Dartel van Hart van Nederland= tenenkrommend,
Wendy van Dijk en Natasja Froger zijn ook vreselijk....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind Patrick Lodiers een hele goede presentator, maar bij de lama's was ie soms echt irritant met zijn 'grapjes'. Maar misschien was dat juist de humor!!! Maar het programma was in totaal geweldig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Linda de Mol, BLEH! Nepmens!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paul de leeuw
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Linda de Mol, brrrrrrrr