Hoe werkt de "Lunch locker" die gewonnen heeft in Het Beste Idee van NL?

Heb de aflevering verder niet gezien maar las er net een stukje over, klopt het nou echt dat een broodtrommel met een elastiekje heeft gewonnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

De Lunch Locker is inderdaad door de kijkers van SBS6 uitgeroepen tot het beste idee van Nederland 2011.

De Lunch Locker is een broodtrommel met elastieken om het deksel gewikkeld die de boterhammen in de box op hun plaats houden.

Voordeel is dat het beleg niet meer tussen het brood uit kan vallen. Hierdoor ligt bijvoorbeeld de hagelslag niet meer verspreid door de hele broodtrommel, zoals dat bij klassieke broodtrommels al snel het geval is.

Ook kan er bijvoorbeeld een flesje drinken onder de elastieken geklemd worden.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap die min niet hoor.
Van mij +
Het klopt toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Ja, dat klopt.

De Lunch Locker is een broodtrommel met elastieken om het deksel gewikkeld die de boterhammen in de box op hun plaats houden.
Ook kan de gebruiker er een flesje drinken onder klemmen.

http://mobiel.nu.nl/pda/overig/357752-Beste-idee-van-Nederland-is-Lunch-Locker.html

Ik kan er (nog) geen plaatje van vinden.

Maar als ik google op lunch locker dan vind ik een
broodtrommel met grote clips om het deksel te sluiten
en plaats voor een flesje drinken.

Ik vraag mij dus af om men dat "beste idee van NL" wel een lunch locker mag noemen, want die naam is al in 2008 als merk geregistreerd.
http://www.trademarkia.com/the-original-lunch-locker-78635996.html

Toegevoegd na 55 seconden:
De afbeelding is dus de originele, oorspronkelijke
lunch locker.