Welk nummer werd gister (donderdag 23dec.) de serie Cold Case mee afgesloten?

Het was een rock ballad, vermoedt uit de 80ties of 90ties,
en begon volgens mij met "When I was young..." Het is een erg bekend nummer.

Toegevoegd na 49 minuten:
Het is niet "when I was young"...misschien zit ik er qua zin ook wel naast hoor...het refrein kwam vrij laat in het nummer en was iets met 'we jears of I jears" opgeschreven in de uitspraak niet in goed engels want ik had geen idee wat het kon beteken.Het refrein is vooral bekend niet de coupletten. weet niet of ik het er nu duidelijker op maak.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

oke nog steeds geen idee wat een rock ballad is, maar ik heb nog even googled. Kan cold case (aflevering gemist) helaas ook nergens vinden.

Misschien komt in de buurt.

Eric Burdon & The Animals - When I Was Young (1967).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

When I was young, it seemed that life was so wonderful,
A miracle, oh it was beautiful, magical.
And all the birds in the trees, well theyd be singing so happily,
Joyfully, playfully watching me.
But then they send me away to teach me how to be sensible,
Logical, responsible, practical.
And they showed me a world where I could be so dependable,
Clinical, intellectual, cynical.

Die? =D

Mooi nummer hé, verschillende artiesten hebben dit gezongen, weet niet van wie het origineel is, maar hier kom je al een heel eind mee als het de goede is!

Supertramp - when i was young