Hoe erg kun je een film maken dat door de VPRO villa achterwerk wordt uitgezonden?

De toelichting van je vraag was: "Ik ga een film maken. Misschien gaan we die aan de vpro laten zien.
Hoe erg mag het zijn? Ik bedoel met scheldwoorden, seks, etc. Natuurlijk niet te erg maar gewoon een vies grapje.

Omdat villa achterwerk ook de daltons uitzend, of ‘s ochtends vroeg dansende naakte mensen, vroeg ik me dus af hoe erg het mag zijn en wat er bij hoort."

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

De VPRO zal de grens wel trekken bij seks (en dan bedoel ik niet 'functioneel bloot', maar echt seks), racisme, discriminatie en geweld. Schelden met ziektes en vloeken over god wordt ook niet op prijs gesteld. Hoe de VPRO omgaat met gore dingen (voorbeeldje: hondenpoep opeten) weet ik niet, maar voor de zekerheid zou ik het maar uit je filmpje laten.