Wie is dat meisje uit de ABN AMRO reclame?

Ik bedoel de reclame over mobiel internet bankieren. Zij en haar vriend gaan uit eten en zij wil betalen maar hij weigert. Terwijl hij afrekent maakt zij via haar mobiel het geld voor het etentje over op zijn rekening. Ze komt mij zo bekend voor maar ik kan haar niet plaatsen. heeft ze in een serie of film gespeeld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1K

Het beste antwoord

Dat vroeg ik me laatst ook af :) Ze is best CUTE :)

Hotnews heeft ze in meegespeeld en ze heet......

Yoka Verbeek ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar ze heeft meer gedaan dus misschien ken je haar ergens anders van. Het is haar wel. Weet ik 100% zeker.

Filmografie

Vroe­ger be­staat niet meer (te­le­vi­sie­film) (2001)
Span­gen (po­li­tie­se­rie) (2002)
Costa! (serie) (2001 en 2002)
Julie en Her­man (korte film) (2003)
An­der­land (film) (2003)
Mei­den van De Wit (serie) - Amber Ver­steeg (Afl. Oli­vier Sto­ned, 2003)
Goede tij­den, slech­te tij­den (serie) - Tra­cey Gould (2003-2004)
Hart­slag (zie­ken­huis­se­rie) (2004)
Smach­ten - Boy Meets Girl Sto­ries nr.1 (korte film/te­le­vi­sie/DVD) (2005)
Ont­wa­ken - Boy Meets Girl Sto­ries nr.7 (korte film/te­le­vi­sie/DVD) (2005)
Spoor­loos ver­dwe­nen als Ietje Vech­ter (afl. De ver­dwe­nen moe­der, 2006)
Hotnews.​nl als Suzan (serie) (2005-2006)
Grijpstra & de Gier als Con­nie Snoek (af­le­ve­ring One for the Road, 2007)
Terug naar de kust (2009) als Ans 22 jaar
Meis­jes van Thijs (2010-) als Kiki & Petra (in­ter­net korte film­pjes serie)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Ken je haar persoonlijk dan, dat je het 100% zeker weet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was het maar zo! Haar gezicht is erg sprekend zeker in combinatie met haar haardracht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteraard is dat ze :P