Ik denk dat het ongeveer hetzelfde is gebleven en zal blijven en wel om het volgende.

Chersonissos zal nu wellicht voor jongeren nog aantrekkelijker zijn en misschien zullen die dus ook meer reizen gaan boeken daarheen.

Aan de andere kant is het juist buiten het hoogseizoen en geliefde plaats voor de wat ouderen en gezinnen. Hierin zal dan ook vast wel weer een daling van het aantal boekingen zijn. Omdat wat op tv gezien wordt nu niet echt bepaald lekker rustig overkomt.

Al met al zal de ene groep meer boeken en de andere minder en ik denk dat dit elkaar dus wel weer uitvlakt qua aantal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zullen absoluut mensen zijn die een reis gaan boeken naar Chersonissos vanwege dit programma.

Ik vermoed echter niet dat er een echte 'toeristenstroom' op gang zal gaan komen:
Het programma bied immers een inkijkje in het leven van de vakantiegangers. Er wordt verder geen enkele aandacht besteed aan de schoonheid of culturele bezienswaardigheden van Chersonissos.

Het zal dus blijven bij die (jonge) mensen die eens 'in het echt' willen gaan zien waar het (bagger)programma is opgenomen.