Wat is de naam van deze hondjes?

In het t.v.programma "my parents are gonna love you" van woensdag 13 oktober liep Patty Brard in het rond met twee hondjes in haar armen. Weet iemand wat voor hondjes dit zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
9.7K

Antwoorden (3)

Volgens de bijgevoegde bron zijn de
hondjes Bolonka Zwetna's en heten
ze Lulu en Bibi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
chihuahuas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chihuahua's haha... nee nee... het zijn inderdaad Bolonka Zwetna pups. Ze lijken op mini poedeltjes als ze klein zijn. Maar als ze volwassen worden groeit het haar en wordt het wat sluiker. En dan lijken ze meer een kruising tussen een Boomer en een Lhasa Apso, met middellang haar.
Ik heb een url van een duitse fokker toegevoegd. Op de foto's kun je zien dat ze echt heel anders dan als pups... (als de foto's het wel doen want ik zie ze niet in het voorbeeld) Ik hoop dat je vraag is beantwoord.

Groetjes Peanutz...