de koningin was op staatsbezoek de hele week.Toch zag ik vrijdag haar in hart van nederland een hele dag schilderen bij een bedrijf?

Ik vond het nogal vreemd...

Toegevoegd na 59 seconden:
Kan ook donderdag of zaterdag zijn geweest maar ze was toch de hele week op staatsbezoek?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Op 4 november had Hart van Nederland een reportage over Koningin Beatrix, omdat zij toen het oudst zittende staatshoofd ooit was (de Majesteit was toen om precies te zijn 73 jaar en 278 dagen oud). Het "oude record" stond op naam van Koning Willem III

Omdat er aan zo'n nieuwsfeit eigenlijk bar weinig toe te voegen valt, en passende beelden ook een probleem zijn, heeft men wat oude beelden opgetrommeld, en mensen aan het woord gelaten die de Koningin hadden ontmoet.

De eerste die aan het woord kwam, was iemand van een of andere stichting uit Nijmegen, en daar kon in het voorjaar van 2011 het gebouw wel een verfje gebruiken. Het was toen nationale vrijwilligersdag, en tot grote verrassing van de klussers daar, verscheen Beatrix om een handje te helpen. De beelden van een schilderende Koningin zijn dus van een maand of 8 geleden.