Wie houdt er van het huis anubis, en waarom?

Vindt je het huis anubis leuk, zo ja waarom, zo nee waarom niet en wie vindt je de leukste persoon?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Mijn kinderen vinden het helemaal geweldig.
Ik geloof dat mijn dochter Jeroen erg leuk vindt ( Sven )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik heb er de pesthekel aan. Het zal wel iets zijn voor de jongeren onder ons (niet aanvallend bedoelt hoor). Maar vind het bovenal slecht geacteerd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een vriendin van me, een ontwikkelde vrouw van 44, en al sla je me dood.............ik snap werkelijk niet waarom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind mezelf te oud voor een kinderserie en als ik zo wikipedia lees nodigt het ook niet uit om te kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het helemaal niet leuk. Maar mijn zusje wel. Ikzelf vind het niet voor m'n leeftijd en ik vind het een rare serie. Toch vind ik die jongen die Appie speelde met z'n krulletjes het leukst. Maar die is er nu ook uit. Ik zie het dus af en toe als mijn zusje het op heeft staan maar ik volg het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik vind het niet leuk. Het is een kinderserie, dus houd er niet van.