Waar kan ik afleveringen van Dit was het Nieuws terugkijken of eventueel downloaden?

Op uitzendinggemist.nl staat alleen het laatste en het voorlaatste seizoen. Van de afleveringen daarvoor is niets terug te vinden.
En het is toch zonde dat vele briljante afleveringen anders in de vergetelheid raken...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

hier:

http://www.tvopjepc.nl/programma/46/10/0
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij deze site wordt je doorverbonden naar uitzendingen van uitzendinggemist.nl. Het probleem is dat alle links van voor 2009 het niet doen, waardoor deze site niet meer te bieden heeft dan uitzendinggemist.nl
Mail de omroep eens, dat er wel links staan maar dat die niet werken, en of dat wel klopt.
Het kan zijn dat ze oud spul niet meer op die site willen hebben, maar dan moeten ze die links eens weghalen, of de links moeten aangepast worden.