Waarom is oh oh cherso zo leuk?

Ik heb nu een paar keer gekeken en weet echt niet wat er leuk aan is. Ben wel erg benieuwd waarom anderen deze serie wel leuk vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In welke grot heb jij geleefd? Het is overal op tv geweest, in heel veel shows, in de kranten, etc.
Cryofiel
13 jaar geleden
Ik heb er ook nog nooit van gehoord.
flyingcrow
13 jaar geleden
ook nog nooit van gehoord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is dat?

Het beste antwoord

oh oh cherso is totaal niet leuk, een stelletje idioten die denken dat ze oh zo stoer en lekker eruit zien .. bah

doorzappen dus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Gewoon lekker ontspannend, jongeren die gekke dingen doen, lekkere meiden...

Soms heb je gewoon een uurtje even niks nodig gewoon kijken en beetje lachen.

Misschien heeft het ook met de leeftijd te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan kunnen mensen lachen om een stel malloten die stommer zijn dan hen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh oh cherso is vreselijk ordinair
en weerspiegelt hoe het onder andere eraan toe gaat op zo'n eiland in de vakantie.
Veel mensen moet hier hard om lachen en smullen van dit soort programma's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind vooral die bijdehante uitspraken van die haagenezen erug grapig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb alleen de voorstukjes maar gezien, en het lijkt op een erg ordinair programma. Ik kijk sowieso heel weinig televisie, dus ik ga zeker mijn tijd niet verspillen met zo'n programma :P
Kimath
13 jaar geleden
oh oh cherso is gewoon niet leuk. Te ordinair om naar te kijken. Daar ga ik mijn vrije tijd niet aan verkwisten.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
als je een aflevering gezien hebt is het ook wel weer genoeg
leuk voor 1 keer maar daarna kappen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is natuurlijke een uiterst vermakelijk programma voor de primitievere medemens waar de interesse vooral ligt bij seks, drank, feesten enzovoort.
Voor de meer ontwikkelde medemens is dit toch wat te plat en heeft te weinig diepgang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooit een keer gezien maar ik vond het niet leuk ik vraag me altijd af of het gewoon niet in scene is gezet heb het zelfs gezien bij bepaalde real life soaps dat er toch met een draaiboek en script word gewerkt...tja hoe echt is het dan allemaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de timing van bepaalde teksten ligt heel secuur. oh oh cherso heeft een discipline en niveau van comedy maken die vergelijkbaar is met fawlty towers: verscholen maatschappijkritiek maar tergelijk ook de eigen neuroses blootleggend. de teksten zijn zo goed bedacht dat ze over 30 jaar nog net zo hilarisch zijn. naar verluid heeft connie booth meegeschreven aan de pilot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat het vreselijk ordinair is xd en omdat die mensen gewoon dom doen, ik vind het wel grappig om naar te kijken maar het is niet echt een programma met inhoud .. meer om even te lachen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een stukje realiteit
beetje ordinair en grappig :P

Samen gemixt is het een leuk programma :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste mensen moeten de hele dag al hard nadenken. Als je dan naar zo'n programma gaat zitten kijken kan je alles van je af laten glijden. Je hebt geen IQ nodig voor dit programma. Dit hebben de mensen die in het programma zitten trouwens ook niet. Moet er trouwens zelf niet aan denken om mijn eigen kind zo te zien....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het zelf ook niet echt geweldig, maar ik kan me voorstellen dat anderen het wel leuk vinden. Het is altijd leuk om mensen te weerspiegelen aan je zelf, en dan vast te stellen dat zij veel dommer/slechter zijn dan jij bent. Een beetje afgeven op iemand anders. 'T is best gemeen, maar iedereen doet het. (maar de personages in oh oh cherso zijn natuurlijk gekleurd en wat meer opgeblazen, denk ik) Wie heeft niet eens gegrinnikt om een persoon die het volledig mis liet lopen en onzin uitschalde, terwijl jijzelf dacht, dat jij gelukkig niet zo bent? Zo is het ook een beetje met My Super Sweet 16, afgeven op verwende kindjes die auto's voor hun 16e verjaardag krijgen en om pappa gillen. Je hoort eigenlijk de toon van sarcasme in de vorig zin! Misschien is het een beetje zelfvoldoening. Misschien is dit progamma dan wel heen goed voor je zelfvertrouwen, haha!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat leedvermaak nou eenmaal aanslaat.

en met leedvermaak bedoel ik in dit geval, kijken naar mensen die zichzelf compleet voor schut zetten en dat totaal niet doorhebben en zichzelf o zo geweldig vinden.

Ik hoop echt dat ze doorhebben dat we niet MET ze lachen, maar OM hun.