Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een 2e TV toestel op Digitenne aansluiten?

We hebben al 1 toestel met Digitenne (KPN).
Nu wil ik graag een tweede toestel aansluiten, maar hoe.
Moet ik dan nog zo'n kastje?
Je kan het huren voor 4 euro p/m, geloof ik, maar dat wil ik niet.

Ik kan zo'n kastje overnemen van iemand anders.
Kan ik dat dan daarvoor gebruiken?
En zo ja, hoe gaat dat in z'n werk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
3.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Met een splittertje kan je een tweede toestel aansluiten. Maar dan moet je steeds naar hetzelfde programma kijken.
Met een tweede kastje kun je naar iets anders kijken. Daar moet een kaartje in. De tweede kaart is goedkoper bij de KPN.
(Lees meer...)
escape
12 jaar geleden
Van iemand overnemen? neem een abonnement op digitenne .BTW een splitter kan maar moet je hetzelfde kijken. dus een 2de kstje is beter.

Toegevoegd na 31 seconden:
*kastje*
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt een 2e kastje hebben maar je moet ook een 2e smartcard hebben. je kunt het beste kpn bellen en zeggen dat je 2 tv's wilt aansluiten dan kost het je maar 2 euro extra. als je 2x digitenne neemt betaal je 2x 9 euro. of je hebt 1x digitenne en een kastje extra boven bijvoorbeeld, dan neem je gewoon de kaart uit het kastje en stop je die in het andere kastje 2 sec wachten en je hebt beeld of eerst nog even zenders zoeken als je het de eerste keer doet. wel moet je 2 antennes hebben (die krijg je bij kpn( of net als met de kaart de antenne ook meenemen naar boven.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat krijg je bij een abbo
Op Digitenne mag je op één abonnement maximaal 3 smartcards aansluiten. Je moet natuurlijk wel een extra decoder hebben voor het tweede kaartje, maar dat mag je gerust tweedehands overnemen.
Als je er één incl. kaartje koopt dan kan je die op jouw abonnement laten bijschrijven, anders bestel je een kaartje bij KPN.
Na het betalen van aansluitkosten kost het verder niets extra, je abonnement blijft € 9,- p/m.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding