Waarom wordt in "Big Bang Theory" op Veronica al drie dagen dezelfde aflevering herhaald over de Time Machine ?

het is een comedy serie maar er valt langzaam aan niet veel meer te lachen als het zelfde wordt getoont.

Toegevoegd na 3 dagen:
Kijken of ze dit weekend ( 9-10-11-03-2011) weer drie dagen dezelfde uitzenden ...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.1K

Antwoorden (3)

voor mensen die niet bij de tijd zijn en de eerste 2 keer hebben gemist kunnen alsnog de Big Bang kijken.

op veronica weet ik het niet waarom dit zo is. misschien is de tijdmachine blijven hangen.

Toegevoegd na 4 minuten:
overigens is het wel een stuk prettiger dan een poging om de meest onhandige artikelen aan te willen smeren (tommie telesh#t) of de dames die staan te springen om een telefoontje (enzo) en natuurlijk de zogenaamde waarzegsters (heb je die weleens gespot?). cold reading, maar als ze in je hand zouden lezen zouden ze aan een bruine streep nog niet kunnen zien dat je te dun toilet papier gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, liet me even gaan. (inspiratie?) :OP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan gebeuren, gebeurt iedereen wel eens, ook onze Schepper.... :D (niet gaan denken dat ik ineens geloofswaanzinnige ben geworden)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
GELOOFS-waanzinnige, dát zal ik niet zo snel van je denken bas :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze die hand maar dicht genoeg bij hun snufferd houden, ruiken ze het wel! Of moet je daar ook helderruikend voor zijn?
Omdat er van Veronica zelf niemand naar kijkt...

Kijk zelf niet via Veronica maar via het internet, altijd de nieuwste aflevering uit de States. Kan ik je ook aanbevelen. Heel erg vermakelijke serie overigens. Kan me bescheuren over het gedrag van Sheldon en de relatie tussen Howard en zijn nooit geziene vreselijke moeder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn interesse is gewekt! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eztv, de rest moge duidelijk zijn.
Volgens mij best legaal, het is toch al een keer uitgezonden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha
ach, zolang je scherm het doet ben je in ieder geval geen zwartkijker. niets aan het handje dus! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hihihi, verhelderd, zo had ik nooit bekeken! groen licht dus voor iedereen! :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:) yep!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verder een best "nurdy" serie hoor! Je moet er wel van houden. Misschien houden alleen jongens/mannen er van... weet ik nie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eh, nerdy bedoel ik, hehe
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben een vrouw. En vind het een super serie:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou, dan doe ik de broek een keer aan en waag de gok :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OK, bedankt Panter!! Goed om te weten... :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, ik hou er ook van, kom soms niet meer bij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verdeurie! nu twijfel ik weer (straks kom ik ook niet meer bij en doe het in mijn broek die ik net aan heb getrokken) :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij was deze week écht heel goed , vooral met Leslie en Leonard die romantisch zijn en Sheldron die ze lastigvalt . Gillerrrr :-))) ( doet één van de personages mij aan mijzelf denken ...)
Desinteresse in de TV kijker, het gaat ze alleen maar om advertentieruimte te verkopen! Verder zal het ze compleet aan hun anus oxideren wie er kijkt en waarna.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ idd (hahahaha, top...!)