zouden commerciele tv-stations niet meer geld kunnen verdienen met s`nachts het prime-time segment te herhalen ipv die goedkope sexreclames

dat wil zeggen , zit er echt zoveel geld in al die b sex telefoon lijnen ......... en hoeveel betalen die dan voor een uur tv ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het moet wel lonend zijn ja, maar ik zap ook weleens verbijsterd langs al die netten. Wat moet er toch veel nachtelijk telefoonverkeer zijn ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet zo denken, zolang die dingen op tv zijn dan is er vraag naar. Er zullen dus genoeg mensen kijken en bellen om het te kunnen bekostigen. Denk maar aan die irritante belspelletjes, daar deden ook genoeg mensen aan mee om te kunnen blijven bestaan

Antwoorden (7)

hoeveel ze betalen, dat weet ik niet, maar JA er zit echt zoveel geld in al die sextelefoonreclame's het liefst zouden ze het nog wat eerder op de avond doen, kunnen ze er nog meer voor vangen, maar dat mag niet.

Geloof me als het rendabeler zou zijn om een leuke premiere film uit te zenden, zouden ze dat echt wel doen.
13 jaar geleden
Als er 's nachts normale programma's worden uitgezonden, dan wordt er alleen geld verdiend aan de reclameblokken, die rondom deze programma's worden geprogrammeerd. Nu wordt de complete zendtijd 's nachts verkocht aan de sexbranche. Dit levert natuurlijk veel meer op, dan een paar reclameblokken.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Als dit zo was, was dit uiteraard al lang het geval geweest. Zenders verdienen idd alleen aan de reclame. Denk niet dat Ariel reclame wil uitzenden en daar voor betaalt als de gemiddelde huisvrouw al lang op 1 oor ligt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De inkomsten van tv zenders bestaat uit reclame. 's nachts zijn er weinig kijkers dus zijn bedrijven niet zo geïnteresseerd in reclame tijd in te kopen. De sex reclames doe het wel hun publiek is waarschijnlijk 's avonds goed bereikbaar.
13 jaar geleden
Seksreclames zijn goedkoop te produceren en leveren veel geld op. Het primetimeprogramma kost geld om nogmaals uit te zenden als het niet door de omroep zelfgemaakte programma's zijn. Je verdient dan alleen geld aan de reclames tussendoor. De opbrengst daarvan hangt af van het aantal kijkers. Dat is 's nachts erg laag. Je ziet dan ook bij veel stations dat ze geen nachtprogramma hebben, omdat de kosten hoger liggen dan de opbrengsten. Dan bieden de seksprogramma's uitkomst als dat de gewone kijker tenminste niet afschrikt. In Duitsland zenden ze 's nachts ook wel video-opnames uit van een camera die voorop een trein gemonteerd zit. Dat kost vrijwel niets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dát is tenminste leuk om naar te kijken !! Vroeger hadden ze op TV oost ook zoiets, met een auto die door de regio reed. Allemaal herkenbare beelden, dus dat trok nog behoorlijk hoge kijkcijfers ook. En als je de populariteit van Google Streetview bekijkt, lijkt me dat ook voor de Nederlandse nachtteevee een zeer aantrekkelijk alternatief ;-)
ja dat zou goed zijn voor de mensen die s nachts moeten werken .
programma's als familieberichten enz willen sommigen rond middernacht best zien hoor.

ps waarom laten ze alleen
schaars geklede vrouwen zien als ze toch mee doorgaan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is nog pure nepperij ook want er staat bij dat je niet kan afspreken met de dames. niet dat ik dat zou willen, maar die belspelletjes werden al verboden om dat het oplichterij is en dit is toch ook een vorm van oplichterij?