ik wil graag afleveringen van flash forward online bekijken, hoe?

In Amerika kun je de serie online inhalen (bv. ABC) maar mijn pc geeft aan dat ik niet in Amerika woon... hoe kan ik dit omzeilen weet iemand betere links?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1K

Het beste antwoord

Hierbij de link naar alle afleveringen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, het is een geweldige serie! Deze site vind ik zelf ook uiterst prettig. Gisteren de aflevering gemist, vandaag ff vlug tussendoor gekeken. Ideaal! Veel kijkplezier.

Andere antwoorden (3)

Naast bovenstaande link die werkt, kun je ze ook gewoon downloaden met bijvoorbeeld Shareaza.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ze zelf via ftd en yabsearch gezocht en met grabit binnengehaald.

Dit is niet illegaal, uploaden is illegaal, downloaden niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar www.cucirca.com. In de lijst rechts op de pagina staat flash forward ertussen. Als je daar op klikt krijg je de lijst met afleveringen. Die kan je gratis en direct kijken!
Succes!