Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar maakte Arjen Lubach in zijn programma - destijds nog ZML - de 'Premier Wilders grap'?

Dit was al een poos terug, het programma heette toen nog Zondag met Lubach. Hij deed een sketch over de tweede kamer in de toekomst en sloot af met de schokkende grap "en dan is nu het woord aan premier Wilders".

Gezien de actuele situatie was ik benieuwd wanneer deze sketch ook alweer was. Daarom de vraag of iemand zich nog kan herinneren bij welke aflevering en onderwerp deze grap toen gemaakt werd?

4 maanden geleden
in: Televisie
568

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Op 19 februari 2017 in De Avondshow met Arjen Lubach, van de VPRO op NPO3, wordt in elk geval uitgegaan van de mogelijkheid dat Wilders premier wordt. Griezelig trouwens na het in deze aflevering horen hoe het er zeven jaar geleden bij stond hoe weinig er in die tijd veranderd/verbeterd is...
(Lees meer...)
Amadea
4 maanden geleden
wilkers
4 maanden geleden
Niet welke ik zocht, maar wel een interessante. De sketch die ik zoek was een scenario in de toekomst en had niets met Wilders te maken. Deze sketch werd afgesloten met "en dan geef ik nu het woord aan premier Wilders".

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding