Wat zingen ze nou eigenlijk in de intro van Mr.Right (TV-Weekjournaal)?

Op school kijken wij altijd TV we heel vaak. TV weekjournaal. Ook bekend als School tv weekjournaal. Hier is een onderdeel Mr.Right. Die meneer helpt je een beetje met problemen die zet je de Right way op. Maar we snappen niet wat ze nou zingen. Wij zingen dan vaak Panda beer panda beer. maar dat is het waarschijnlijk niet of is het meer wat gebrabbel. Hier is de link naar de intro gewoon ff luisteren tis meteen aan het begin: http://www.schooltv.nl/weekjournaal/2205296/mr-right/item/3184604/de-dood/

Wie helpt me verder?

Bedankt

Patrick

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
2.6K

Het beste antwoord

Het is gewoon "gebrabbel" zoals je het zelf al zegt. Je kunt je stem niet alleen gebruiken om dingen te zeggen of echte woorden te zingen, maar je kunt ook een sfeer oproepen door een bepaalde klank. Denk maar aan "lalala", "holadihee", "tralala", "dingdong" etc.

Het introotje is een combinatie van allerlei verschillende stukjes muziek. Als het je interesseert: het intro start met het thema van Apache van The Shadows. Te horen op seconde 9 en verder in onderstaande video.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beste antwoord

Andere antwoorden (2)

ze zingen tandaldi en dat dan een aantal keer achter elkaar gewoon gekrabbel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Start dat ding. (de televisie)