Hoe heet de TV serie over een jongen met huisdier, hij vond geheime kamer in huis van zijn opa, 2013?

Een serie die rond 2013 op waarshijnlijk disney xd of nickeloden was Het ging over een jongen en zijn ouders, die jongen had een huisdier. Hij vond een geheime kamer in het huis van zijn opa. Hij vond daar dat die naar verschillense dimensies kon gaan van oude films en daar probeerde hij zij opa te zoeken, terwijl hij met 2 vrienden tegen schurken vocht. Zijn opa en de grote schurk zaten vast in een bepaalde dimensie. Het is een animatie serie

10 maanden geleden
in: Televisie
1.9K
Antoni
10 maanden geleden
@Zen, wat voor een dier was dat huisdier?
Zen
10 maanden geleden
Dat weet ik niet meer
Antoni
10 maanden geleden
@Zen, op deze eerdere, enigszins vergelijkbare, vraag 'Wat is de naam van de tv-serie waarin een jongen een geheime kamer vond (2013)?' https://www.startpagina.nl/v/entertainment/televisie/vraag/689506/naam-tv-serie-waarin-jongen/ antwoordde ik Rick and Morty; iemand anders gaf als antwoord Matt Hatter. De vraagsteller van die vraag heeft niet aangegeven wat het juiste antwoord was.
Zen
10 maanden geleden
Iedereen bedankt voor het helpen
Antoni
10 maanden geleden
@Zen, graag gedaan! Ik zie dat het juiste antwoord inmiddels is gegeven: de Matt Hatter Chronicles.

Het beste antwoord

Vermoedelijk bedoel je "Matt Hatter Chronicles". Die serie gaat over de 13 jaar oude Matthew Luke Hatter die samen met zijn vriendinnetje Roxie en vriend Gomez probeert zijn grootvader Alfred Hatter, die ergens in een andere dimensie gevangen zit, te bevrijden door de monsters die de kwaadaardige Heer Tenoroc heeft losgelaten weer vast te zetten.

Hij komt niet via een geheime kamer, maar via de bioscoop van de familie in andere dimensies. En zijn huisdier is een dwerg Tasmaanse duivel.
Plaatje bij antwoord
Amadea
10 maanden geleden
Zen
10 maanden geleden
Ja dat is het ik herken het plaatje meteen