Hoe heet de kinderserie waarvan de intro begon met: "in een melkwegstelsel hier ver van daan?

Het was een animatieserie die ik ongeveer keek in 2008. Het ging over een familie van robotjes in een melkwegstelsel hier ver vandaan die leefden in een huis. Het waren volgens mij een soort gele poppetjes. Als onderdeel van de intro was er ook een hondje dat de krant bracht naar de vader van het gezin.

Ik heb voor m'n gevoel het hele internet afgespeurd maar kon het simpelweg niet vinden, dus ik dacht ik probeer het hier eens.
vandaan*

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Televisie
2.3K

Het beste antwoord

Rolie Olie Polie!
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Rolie Polie Olie klopt helemaal!
Plusje!
LeonardN
3 jaar geleden
https://www.youtube.com/watch?v=YJW5n3TLCAk
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Fantastisch, bedankt!