De deelnemers van million dollar island vechten om alles dat eetbaar is, waar halen ze water vandaan?

Ik heb het gevoel dat er achter de schermen zaken gebeuren die de kijker niet mag weten/zien. Een eerder antwoord op een "goeie vraag", was dat de deelnemers hun behoefte doen in een zelf gegraven kuiltje, ZONDER gebruik te maken van toiletpapier. Je kan mij veel wijs maken, maar niet dat er iedere nacht 100 kuiltjes worden gegraven om te poepen. Ook v.w.b. het drinkwater. Hier hoor/zie je niets van. Terwijl dat de allereerste levensbehoefte is. Ruzieen om een fles water lijkt me dan ook logischer dan om een zak rijst. Ik denk dat er achter de schermen veeeeel meer gebeurd dan dat wij op TV te zien krijgen!

een jaar geleden
in: Televisie
1.7K
tinus1969
een jaar geleden
ja, natuurlijk. Het is TV.
LeonardN
een jaar geleden
Alles op TV is nep. Vooral "reality shows", omdat daar de illusie wordt gewekt dat het spontaan zou gaan. In de regel wordt een hoop semi-geregisseerd. Een regisseur vraagt buiten de camera of een ruzie aangedikt kan worden, geeft opmerkingen en bedenkt de insteek van conversaties. Soms blijken de deelnemers acteurs of weten ze het plot, wat volgens de show niet bekend zou zijn etc.

Antwoorden (2)

Op https://melanierijkers.nl/milliondollarisland_voorbereidingen/ staat dat de kandidaten onbeperkt beschikking hebben over water, zonnebrandcrème en Deet (dat is een antimuskietenmiddel). Dus het water wordt aan hen gegeven, daar hoeven ze niet zelf voor te zorgen.
Amadea
een jaar geleden
Het is niet duidelijk waar de deelnemers van Million Dollar Island water vandaan halen.
10 maanden geleden